bedrijfsnieuws

Thuis / Nieuws / bedrijfsnieuws / Shanghai-tentoonstelling

Shanghai-tentoonstelling

2023-12-06
Op 4 november werd de 9e China International All-Print Exhibition in Shanghai succesvol afgesloten. De tentoonstellingsschaal van deze All-In-Print-tentoonstelling bedraagt ​​meer dan 110.000 vierkante meter, wat een nieuw record vestigt voor de All-In-Print-tentoonstelling. Het brengt 1.003 professionele druk- en verpakkingsleveranciers uit 14 landen en regio's, waaronder China, Duitsland, India, Zuid-Korea en Japan, samen om gezamenlijk de gehele ecologie van de grafische industrie te bestrijken, zoals uitgeverijen, handel, papieren verpakkingen, flexibele verpakkingen, labels, enz., die populaire nieuwe technologieën in de hele industriële keten promoten, een nieuw momentum opbouwen en een nieuw patroon dienen.
Ons Ruilshi Technology Company nam deel aan deze grote tentoonstelling onder leiding van algemeen directeur Lu.
We komen samen met nieuwe en oude klanten om een ​​bijdrage te leveren aan de toekomstige gedrukte reclame-industrie.